OK

Åh jag måste bara få säga en sak. Jag blir så less (eller ja, less och less) på mina föräldrar att dom alltid ska vara så kortfattad och sur på sms. Jag kan sitta och göra mig för, skriva ett långt och fint sms till mamma. Sen får jag lixom ett "Ok" tillbaka..

På tal om ingenting så är det nått sjukt på tv just nu. Dom jämnför apor och bebisar. Bebisar har tydligen lika mycket hår som apor, bara det att dom är kortare och tunnare. Jag fattar inte.. Apor är ju AS håriga.

Och en till sak, jag ska fan sluta äta godis. Fyfan. Blä. Ska iallafall hålla mig undan ifrån det så länge det går. Höll på att spy förut för att jag hade ätit så mycket. Så nä, nuföfan fåre vara nog Elin!



Nu ska jag bada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0