The wrong place

Nu sitter jag sådär jätte sött med fingrarna uppspretandes i luften, jag har nämligen nyss målat naglarna. Rosa.

Dagen har ju varit... sådär. Har mest stört mig på allt och alla. Dock är ju Victor och Hampus riktiga hejjare på att göra mig glad igen! Uppskattas starkt.


Alltså jag blir ju deprimerad när jag tittar ut genom mitt fönster (vilket jag gör bara jag lyfter upp huvudet 10 centimeter). Det är ju såååå mycket snööööööööööö. Det slutar ju aldrig heller. Jag fick lixom skutta fram när jag skulle gå hem. Jag trodde faktiskt inte att det skulle komma nå mer snö :( (dock säger jag inte som Ankan heller, att hon trodde snön typ skulle börja smälta snart).

Haha jag kommer aldrig tröttna på den här bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0