Walking in memphis

Hihi en liten liten liten lista!



Vad gör du just nu?
Det här
Vem skickade senast sms till dig? danne
Vem ringde dig senast? pappa

Vad heter din mamma? susanne
Vad heter din farmor? marketta
Hur många kusiner har du? 13 och en halv!
Vad heter din/dina kusin/kusiner? Oh, here we go. Michael Sofie Richard Linus Linnea Kim Kimberly Kevin Liam Kian Rikard Anton och Lukas. Snart kommer det en till liten bebbe också!

Datorn eller mobilen? mobilen
Flicka eller pojke? Vadå? Vad jag föredrar? jaru, en blandning kanske
Sommar eller vinter? men sommar såklart
Grundskola eller gymnasium? Har inte börjat gymnasiumet än...hehe..hehehehe. Dock är jag rätt säker på att jag kommer tycka gymnasiumet är grymt mycket bättre.

Bloggar dina kompisar? några av dom. Eller, dom flesta fakitskt.
Vilken är din favorit? Oj. Alla är ju roliga att läsa, men jag måste säga att Agnes är en stor favorit. Älskar hennes sätt att skriva.
Vilken bloggkändis tycker du mest om? kenza

Vem är din bästa killkompis? Den var svår! Finns så många. Men då säger vi Anton Åberg, Hampus, Victor och Axel (ibland)
Vem är din bästa tjejkompis? Anna Marie Katarina Borg
Är hon/han bra? i sängen? oja
Erat första minne? Oj, svårt. Måste ha varit när vi låg och solade på asfalten.
Är hon/han kär? Kär och kär. Om Niklas Bendter räknas så är hon nog de :D

Din favorit musik? Hehehehe. Jag är nog mer den här ballad tjejen. Melissa horn, Coldplay, Lars och så vidare.
Vad lyssnar du på nu? Vem lämnade vem - Melissa Horn
Sista, vad är klockan? 14.48

Kommentarer
Postat av: agnes

ÅH, tack vad snäll du är bebis! :')

Du räddade min kväll nu,tack tack tack! <3

2010-01-27 @ 19:14:00
URL: http://ingetinget.blogg.se/
Postat av: aasfas

damn, u know me! Och nu vet du ju vem jag är kär i(A)A()A()A KNÄP KORT PÅ HAN IKVÄLL!!!! åh puss

2010-01-28 @ 17:22:58
URL: http://anabanan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0