When you first left me, I was wanting more.

Andra natten i rad som jag drömmer om mitt ex :o SICK

Jo, jag var inte så aktiv igår.. Jag och Anna satt insolerade inne på mitt rum hela dagen. Inte så mysigt... Meeeen den här helgen behövdes kan jag lova, har varit riktigt trött hela veckjäveln.


Det känns skönt med en söndag nu faktiskt. Man känner sig inte tvingad att göra nånting på hela dagen som att det är skola imorgon. Jag ska bada med ansiktsmask. Förresten så känner det som att jag håller på att bli sjuk också. JIPPI!!111



Och sen vill jag hälsa till Axel att han kan dö. Träningsvärken som du orsakade tar livet av mig!


OH YEAH, sådan storasyster sådan lillasyster.
eller nått


Kommentarer
Postat av: Anonym

:\

2010-01-17 @ 18:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0