Homeee

Jag shoppade litegranna på birsta idag. Inte speciellt mycket men rätt så välbehövliga saker för tillfället. Efter birsta åkte jag till mormor och morfar och städade deras bil och tjänade 500 spänn! Känns inte allt för dåligt skaru veta.

Just nu sitter jag och emma på ballis och käkar jordgubbar. Imorgon är det midsommar och det ska firas med görlsen.

En vit mycket söt kjol
Köpte även en ny bikini överdel (som är längst nere på bilden) men hittar ingen bra bild på den. Knäppte nämligen denna bild med webben. Den är iaf blå med prickar på!


Sedan fick jag lite smått och gott av pappa också. Ursäkta den otroligt dåliga bilden men jag kan inte knäppa kort med kameran för tillfället. Jag fick iallafall batteri, ett minneskort, sololja + aftersun och "allt för min syster".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0