Walks to

Inatt har jag inte sovit gott alltså. Min säng har gått sönder underifrån (jag slängde mig i sängen när jag pratade i telefon med Anna, och wips så ramlade flera plankor nerifrån sängstommen, VA NÄE jag är inte fet!) så det känns som att ligga i en hängmatta. Dock är just det väldigt skönt, problemet inatt var att jag inte kunde andas genom näsan och att jag hostar som en tjur. Tror jag hade feber också, vaknade vid halv sex och tänkte fråga mamma varför hon inte väckt mig. Jag "skulle ju till skolan och klockan var redan tolv"! Knepigt.


Det ska bli nitton plus idag? Stämmer det? Har ingen aning ja. Har inte lämnat rummet sen halv sex imorse.

Kommentarer
Postat av: moster

Men vännen krya på dig!!!!!!!!

2010-06-13 @ 14:40:39
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0