11 Oktober 2010

1. Kände mig värsta sjuk imorse men klev upp och pallra iväg till skolan ändå. Väl där så går vi igenom samma sak på naturen som vi gjorde förra gången, går på en föreställning vid tolv och slutar efter den. Meningsfull dag!!! Nja.
2. Efter skolan gick jag och Angelica till Barista och pluggade. Duktiga tjejer! Dessutom fick vi tillochmed saker gjorda! Unbeliveble.
3. Imorgon kommer jag ha fullt upp hela skoldagen! Kommer knappast orka men har inte mycket till val skulle jag gissa på. Dessutom så måste jag och Angelica sitta kvar efter skolan och fortsätta jobba med vårat arbete. Livet är bra underbart ibland.





Haha kan ni se historian bakom bilderna ELLEE? ååh kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0