2 Oktober 2010

Följde med Camilla på loppisen på folken imorse. Kan förstå henne att det bli lite mycket att hålla reda på vilka man ska köpa till osv. När vi kom hem hoppade jag direkt in i duschen och nu sitter jag här och funderar på vad nästa grej jag ska göra blir. Om en och en halvtimma åker jag in till stan för att möta upp Angelica och Christoffer. Sedan drar vi vidare till torpshammaaar! Jag och Ankan övernattar där inatt och  checkar hur grabbarna har det där.


Iallafall så är min nya säng väldigt hård för tillfället. När jag hade min förra (hängmattan) så var det som att ligga som ett U. Huvudet och fötterna högt upp lixom, men nu, nu är det som att man står brygga när man ska sova! Men jag vänjer mig nog.. hoppas jag.


(FÅR JAG FRÅGA VARFÖR FITTBLOGG.SEIDIOTSKITEN INTE KAN LADDA UPP BILDER? ÅÅÅÅÅÅH)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0