Danne tha man

Min efterlängtade bror var och hälsade på här hemma idag. Ät middag och allt med oss. Dock fick han ingen middagsro när jag malade på med alla frågor på naturhemprovet hela tiden. Men han är så otroligt smart och duktig på att få mig att fatta så han får leva med det. Iallafall så har jag kommit en bra bit på hemprovet nu faktiskt! Har bara två frågor kvar (dock är dom frågorna huuuuuur stora som helst..)


Nu ska jag packa lite kläder tills imorgon så jag inte fryser ihjäl! Det var seriöst bland om det smärtsammaste jag varit med om i fysisk väg hittills. Det bara sticktes i varenda liten del av kroppen och medans måste du hoppa runt och lala som världens lyckligaste nioåring. Suger balle om ni inte förstod det.

Kan faktiskt bjuppa på fyra bilder!

Angelica och jag

Sandra Mimmi och Maya

Niklas Joel och Folke

Frida och somebody (vi skulle va typ.. systrar(?) och se gulliga ut. ehehehe fail)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0