Just the way u are

Jag älskar min bästavän och hennes familj! Jag älskar gulliga Mia som alltid är så otroligt snäll, jag älskar sköna Ingvar som är den skönaste gubben jag känner, jag älskar fina Amanda för hon är så otroligt rolig och wonderbar och jag älskarälskarälskar världens bästa Anna för hon är den bästa fimpen jag känner!! (och jag tycker om acke med! hehe). Jag och Emma fick iallafall gotårta och jag tror och hoppas att Anna blev nöjd med presenten. Öviningskörde och allt! Tjejen är inte liten längre!


Jag tror jag fick igång kameran nyss? Igen. Kanske. Den levde sitt egena liv i några dagar (JA JAG VET PAPPA att du kommer bli less på mig nu men jag FATTAAR IINNTEEE varför alla jävla tekniska pryljävlar går sönder så fort jag håller i dom) men jag hoppas att den fungerar nu i helgen iallafall! Skulle vara väldigt tacksam då.


Ska sova nuja. Vi hörs imöra




HIHIHIHIHIHIH PÖÖSSSSZZZSSS ENEN

Kommentarer
Postat av: ANNA MED FAMILJ!!!

VI ÄLSKAR DIG MED!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<<3<3<3<33

2010-10-08 @ 16:57:57
URL: http://anabanan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0