26 September 2010

Sådärja. Mår lite bättre nu. Fick värsta ångesten förut, att det vi har stått och slitit med ( i hemlighet) i månader bara är över nu lixom. Men kvällen blev precis som vi väntade oss (skulle jag tro!), jätte lyckad! Jag hoppas att Jarmo hade en jättebra kväll, för det var han värd!


Har lite bilder att bjuda på. Tänkte lägga ut några bilder ifrån när vi ordnade lite med presenter och sånt där först.
(inlägget är en mil långt)










Nu kommer bilder ifrån gårdagen!



(vilken jävla pudding!)




(han skulle gå in på hööks och köpa sig ett par ridvantar som matchade outfiten)




(sedan gick vi in på birsta, han fick lite cider där inne, han fick som ni ser på bilden ovanför pröva hur det är att köra bil efter man druckit sex starköl. (jag prövade också, det var fan det sjukaste jag varit med om!) sedan köpte han sig en klubba också)

pisspaus

Sedan vare dags att rida!






Sedan åkte vi till fäzten












presentöppning









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0