19 April 2011

Kan uppdatera lite nu när jag ändå har så ofanligt tråkigt på skolan.

I fredags umgicks jag som sagt med Moa och Pontus, pontus gick på krogen och jag och Moa gick ner på stan på träffade Joel, hans vänner, Daniel och några fler vänner till dom. HEHE tog iallfall ett bussen hem och somnade rätt fort.

I lördags åkte jag bussen ifrån Moa till stan för att möta upp Angelica och gå på kammarkörgrejen med klassen. När det var slut åt jag Angelica Markus Thimmy och Pelle mjukglass på stan, jag och Angelica fick låna Pelles cykel, och sedan cyklade vi (jag och angelica, dom andra fick gå) hem till Pelle. Där grillade vi korv på hans ballis, lyssnade på musik, spelade egen musik, jag och Markus tog oss en nattcykeltur och träffade hans vän Martin, somnade halv sex och Thimmy väckte mig sju. Fett skönt.

I söndags åkte jag hem till Angelica direkt, vi sov flera timmar under dagen. tog oss en prommis och åt as goda mackor. Hela helgen och den dagen kändes sjuklit lång och konstig. Vi somnade vid nio och vaknade ändå trötta sju nästa dag.

Igår var jag och Angelica på hedbergskas treornas (?) avslutningsshow. Miket pra.

Idag ska vi nog på ettornas och tvåornas show. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0