29 April 2011

Det kändes faktiskt rätt okej att sova i min egna säng efter att ha varit på villovägar i 4-5 dagar. Drömde en rätt konstigt dröm om en pojke jag inte känner, undra vad det kom ifrån lixom. Iallafall så vill min mor ha med mig på IKEA nu snart och jag har ingen aning om hur jag ska göra. Dock måste jag köpa kött så kanske är lika bra, inte för att man kan köpa kött där. Men u get it. Eller det kanske man kan? 8)

Måste v e r k l i g e n städa rummet. Ge mig kraft säger jag bara. Sedan är det lite jobbigt att min kamera är hos klassisen Hanna.. Blir lixom inge roliga lovbilder.. Och Angelica glömde sin kamera hos Pelle i tisdags, men när hon fåt tillbaka sen så ska ni få se finfina bilder ifrån våra cykeltur!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0