30 April 2011

Balle vad jag är trööööött. Somnade vid ett hos kicki och klev upp vid sju när mamma slutade jobba. Sedan gick jag direkt och la mig när jag kom hem och vaknade typ nu. Så jag har alltså ganska så jättebråttom med tanke på att jag Mamma Kimberly Linnea och Camilla ska vara hos en fotograf (Camilla hade fåt nått erbjudande, kan bli kul asså) om ungefär en timma.

Igår hade jag iallafall otroligt trevligt! Vi åt skitgod mat och badade tunna i 2½ timma. Såg lite på film och gick sedan och la oss. Några gick dock hem, hehe. ÅH vill soovavavavava. Iallafall så måste jag också berätta att min lilla snäcka Liam (som är 4 år) har gjort illa benet så hemskt att han fått gips och smärtlindring. Som vanligt blev han inte bemött bra på sjukhuset heller. Ganska komiskt att det ALLTID händer vår släkt.

Aja. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0