Just like us

idag har det hänt två roliga saker:

1. idag när jag satt ensam kvar på vårat rum på skolan så kände jag för att sträcka på mig när jag satt på stolen. så jag sträckte ut benen och armarna for upp i luften, sedan kände jag att jag ville sträcka på mig yttligare lite till så jag böjde mig bakåt med överkroppen. och wips så ramlade min stol baklänges. jag blev rätt chockad och det jobbiga var att jag inte visste hur jag skulle reagera som att jag var själv. skulle jag skratta som satan, eller sätta mig upp på stolen igen och låtsas som om inget hänt..

2. jag körde bilen hem ifrån träningen idag! IFRÅN STAN! dock hoppade jag över stadstrafiken, lika brare. men jag var så duktig att jag bli tåris när jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0