21 Augusti 2011

Igår sjöng jag och Angelica på hennes lillebrors dop! Det gick väl sådär kanske, men dom verkade iallafall nöjda! Och det var ett jättefint dop! På kvällen skulle egentligen jag och Pelle på Selånger marknad, men vi åkte på 50års kalas istället. Det var hans farbrors fru som fyllde år, kul att träffa lite pappasläkt också. Vi kom hem i bra tid och jag somnade på en gång, är trött jämt nu för tiden!

Iallafall så gick vi på marknaden idag istället, satan va folk det var! Blev lite jobbigt faktskt, men det gick ju (xD) och vid två åkte Pelle hem och Emma kom dit istället. Hade ju lovat henne att åka karuseller och köpa sockervadd + ballong. 

Imorgon börjar skolan igen. Det går fan inte at fatta! Vart har det här sommarlovet tagit vägen då? Vad har jag gjort i sommar? Jobbat. I tre veckor. Resten utav veckorna då? Åh. Lol. Men det blir nog bra. Och skönt. Får väl ta vara på skoltiden när inte snön kommit än, för att vänta på bussen i 30 minus är verkligen döden. 

Just det! Pelle och jag åkte helikopter idag på selånger, för första gången i livet! (som vi åkte helikopter alltså)

Bilden lånade jag utav moster Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0