6 Augusti 2011

Igår var jag och några brudar hemma hos Emma och firade henne lite i efterskott! Jag hade hur roligt som helst,så länge sen vi hade en tjejkväll nu! Emma verkade bli nöjd över hennes presenter, miket bra. Detta måste vi göra lite oftare tycker jag!

Iallafall så promenrade jag och Victor hem i regnet vid ett ungefär. när Victor vek av så ringde jag Pelle för att prata lite, säga godnatt osv. Han pratar på som vanligt, säger att han sitter på sin balkong i stan med några kompisar. När jag kommer in på mitt rum och tänder lampan så ligger han under mitt täcke. Ler. Säger "Hej älskling!" Det var den finaste och bästa överraskningen jag kunde få just då. Efter att blivit blöt och kall. 

Idag så firade han mig också! Dagen började med ögonbindel, ut på balkongen där han hade dukat upp jättefint och gjort god frukost. Efter några timmar åkte vi till stan där jag fick reda på att vi skulle åka ribbåt. Hade aldrig prövat på det tidigare, men satan va roligt det var!! Man sitter som på en häst, och åker verkligen hur snabbt som helst, sedan flyger man över vågor med båten. Fick lite ont i ryggen utav stötarna men det var det verkligen värt.
Iallafall, efter att vi åkte i kanske 40 minuter så stannar båten av, mitt på havet. Får reda på att båten har gått sönder, så vi sitter där i 50 minuter tills en annan båt hämtar upp oss, åker i ungefär 30 minter och kommer sedan på fastland igen. Turen skulle egentligen ha gått på ungefär en timma. Hahaha. Men kul hade jag, en perfekt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0