Every sleepless night

Inatt mådde jag så sjukt dåligt. Började redan vid nio känna att jag hade ont bakom ögonen, men tänkte inte så mycket på det. Sedan när jag och Pelle gick och la oss vid tolv hade jag sjukt ont i hela huvudet och inte en tablett jäkel hade vi hemma. Jag låg vaken till ungefär två då jag hade så ont att jag trodde jag antingen skulle kräkas eller svimma. Som tur är har jag världens snällaste pappa, som åkte ifrån Stöde mitt i natten med tabletter till mig, dessutom skulle han börja jobba klockan sex. Så jag somnade tillslut, efter lite massage och killning utav Pelle. Tur jag har dig ♥

Idag måste jag städa så otroligt mycket. Mamma och Hans renoverar sitt sovrum så det är grejer i hela vardagsrummet. Måste hjälpa till att få tillbaka dom grejorna, och städa lite på mitt rum också. Sen ska jag duscha i evigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0