10 Juni 2011

Igår gick det dåligt för oss på brännbollen, dock tycker jag lätt att vi kunde ha förtjänat utklädnaspriset! Menmen, efter brännbollen satt jag och Pelle lite vid fontänen, sedan sprang jag och letade efter min faster och bror i tusen år. När jag väl hittat dom gick vi till hedbergska (åh va kuligt det verkar att ta studenten på den skolan!) och tittade när min kusin Anton gick ut. Sedan åkte vi hem till honom, åt as mycket mat, brände mina axlar och kindben ännu mer och sedan gick jag till Pelle och umgicks med honom några timmar.

Idag har jag skolavslutning men har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Har ont i halsen också så jag känner verkligen inte för att sjunga. Dock är det redan 31grader här i solen. Tråkigt bara att vi har skolavslutning inne.


En bild sedan utklädnaden igår! (Änkipänkis bild!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0