14 Juni 2011

Igårkväll åtke jag och Angelica väldigt spontant till våran snälla vän Christoffer i Lunde! Där befann sig Anton Axel och Jordan. Vi bastade och jag tog även första doppet för i år. Haha. Lite sent kanskeeee? Och kallt vare. Vi spelade även lite kort, och tvspel (ellerja, inte jag och angelica). Övernattade gjorde vi också, sov så grymt skönt!

Nu sitter jag i mitt kök med Linnea. För kanske en timme sedan kom vi på att vi kunde åka till Övik till saknade Jennifer! Så om ungefär en timma går våran buss, stannar där i två nätter. Så vi får se när vi hörs!




Haha. Kimberly.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gud så hemska bilder :/ men tack för att ni kom! Kom tillbaka snart! saknar er redan <3 Pussar

2011-06-17 @ 02:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0