22 Juni 2011

Efter att ha sovit 13 timmar inatt känner jag mig rätt utvilad alltså! Vill bah gööööööö nått kul (=inte sitta i min lägenhet i Matfors). Så om du känns fört kan du ju alltid smsa. Fullt tillgänglig. 

Jag tittade igenom gamla bilder igårkväll, innan jag deckade. Åh. Jag var helt själv och skrattade så jag blev tårögd, skojar inte (inte åt alla bilder såklart). Synd bara att jag inte kan bju på några nu, min dator är ju lite i bruk, såattsäga.

Tja. Kan ju berätta att jag är förkyld också. Dock har jag varit det i tre veckor typ, bara lite lixom. Men efter att ha fått reda på nyheter som gör mig så sjukt jäkla glad och förväntasfull så känns det som att ingenting annat spelar någon roll! HIHI.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0