23 Juni 2011

Igår åkte jag till mina kusiner igen. När jag var ute och hoppade studsmatta med Kian så säger han att han är kissnödig, så jag lyfter ner honom och tänker inte mer på det. Sedan när jag vänder mig om så ser jag att han står och pinkar rakt på min telefon. Med vilje. Haha åh ni skulle ha sett hans min. Nöjd som bara den. Men det hände inte så mycket med telefonen. Tur för min lillkille att jag avgudar honom vad han än gör!

Och nu sitter jag nyvaken i köket och vill grina för att jag är så trött. Ska nämligen följa med mamma och handla till midsommar och så. Jag vill shoppa också, men de läju inte hända om jag känner mamma rätt.


20 April 2007, hur snygg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0