Sommarlov-eh

Fett skönt med sommarlov!!!111oneett. Satt i hamnen med några fina klassisar efter avslutningen och bah njöt. Sola lite, brände mig ännu mer. Undra hur lång tid det tar innan jag tappar all min hud.

Jag köpte även min gf-biljetter idag! Eller ja, biljett. Tre i en. Så nu äre bara att vänta, mindre än en månad kvar ju!!! Fett. Men hörrni, idag fyller faktiskt en speciell person år. Nämligen min fina fina storebror Daniel! Hela 23 år vettu.

Så dagen till ära, ska jag ännu en gång sjunga min egenskrivna låt som jag skrev när jag var kanske 5 år gammal.
"Daniel du lova inte mig, dapemelloway"


Tack.


Och just det. Alla skulle skriva saker om alla idag på avslutningen, sen fick man lappen. Hua va glad jag blev! Stog så fina och snälla saker. Och just det, vi sjöng ju på avslutningen, haha. Gick skitdåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0