2 Maj 2011

Lite i efterskott måste jag säga att det är ofantligt skönt med maj (vilket jag säger varje gång det blir ny månad, läju hålla i sig tills augusti är slut..)! På sista april var jag med Angelica Markus Pelle och Thimmy. Vi grillade vid sidsjön, frös, skrattade, gick till storbrasan och värmde oss, Kicki och Emelie kom en sväng, dom gick, vi gick till Pelles pappa och var där ett tag, gick därifrån, till Pelle, mamma hämtade mig och Angelica sju och vi gick och la oss halv nio. Hade varit vaken 26 timmar. Fett skönt. Hade iallafall mycket roligt!

Just nu sitter jag och lyssnar på Veronicca Maggio. Fett bra. Snart ska jag ta mig i kragen och städa rummet! Var på barista och stan med ankipänki efter skolan också, köpte ett par jeans, en jättefin spetströja och en gullig ring! fick tillbaka kameran utan Hanna idag också, dock glömde jag den i Angelicas väska.. HEhehehehe. Men nu ska jag spela harpan! Har blivit sjukligt beroende utav det. 


Kommentarer
Postat av: Haley

Tack så mycket elin, det värmer massor. kram!!

2011-05-02 @ 18:49:16
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0