8 Maj 2011

Jag har haft en bra och lugn helg! Känner mig tillochmed redo för en ny skolvecka (kanske för att det är bara några få veckor kvar innan sommarlovet)! Eller ja, kroppen är redo men hjärnan har redan lov. Fast samtidigt så är det bara mars än för mig. Men äh. Skitsamma.  Kommer inte få nånting vettigt gjort dom här veckorna heller. Men äh. Skitsamma.

Igår drog jag lite spontant till Kicki, där även Anna var. Vi åkte till stan, mötte upp Ankan, drog till våran klassis Folke. Var med han och några grabs. Åkte nattbuss hem. Fick fina samtal, somnade och sov fem timmar. Åkte till mormor och morfar vid tolv idag och var där tills nu. Lagade även min favvis kavaj som var broken. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0