9 Maj 2011

Får något fel om detta inte fungerar nu. Bloggjävlen har ju varit död.. Iallafall så tackar jag jesus för de jävligt sköna vädret idaaaag! Shit va det satt fint. Thimmy Pelle Ankan och jag solade lite i trappbacken på lunchen, köpte jordgubbar och grejer!

Och på lunchen hade vi orientering. Jag hatar orientering. Jag och Angelica var så duktigt och spraaang fort. Men när vi kommit halvvägs sprang vi fel. I en kvart. Och det var nerför. Vilket betyder att när vi väl kom på att vi sprang fel fick vi springa uppför. Vi kom fram SIST! Dom som gick och orienterade kom fram före. Haha älska livet.

Iallafall så sitter jag på min ballis nu. Och bah njuter. Är ensamhemma också. Hallelujah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0