16 November 2011

Hej! Igår firade vi Liam som fyllde 5 år, storkillen vettu! Och idag hittade jag ett par skor på secondhand som var lite fulsnygga, så dom fick följa med hem. Jag har iallafall börja på religionsuppgiften nu, vilket känns bra. Och idrottsuppgiften är klar!!!! JIPPI. Men semuniariet känns allt annat än bra, faktiskt. Pelle och jag försökte plugga lite idag men kom ingen vart. Få ta och hårdplugga imorgon innan bion istället.

Vi sover hos mig ikväll men resten utav veckan blir vi i stan. Det rankas ev. middag och mys med Alex och Linus på fredag, på lördag är det konsär hela dagen som gäller, med Marching for life! Nu ska jag duscha, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0