6 November 2011

Tjena! Lovet är slut och jag är nöjd med vad jag gjort under denna vecka. Den har både varit lugn och fartfylld, precis som det ska vara. Lite jobbigt är det väl att komma tillbaks till allt, men samtidigt känns det skönt att få sätta igång igen så man får höstterminen gjord nångång. Faktiskt bara en och en halv månad kvar till jul ju! Tiden går snabbt.

Inatt sov jag och Pelle hos mormor och morfar! Känns roligt att vi har börjat umgåts lite mer med dem, förut kunde det gå månader mellan gångerna. Vi hade iallafall jättemysigt igårkväll medans mormor och morfar var och tände ljus på gravar. Jag bror och Pelle såg på film, tände ljus och åt massor.

Och, imorgon är det 5 månader, hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0