du behöver inte säga nått, jag vet. allt är över, inte sant?

tjaaaabba.
Inatt sov Anna hos mig, vi var ute och gick igårkväll. Så skönt väder! Inte för kallt och inte för varmt. Vi gick och gick, och pratade om allt och ingenting. De behövdes! Det bästa som finns är att få prata med nån om saker som är så ointresant, men ändå så viktig.
Och mamma ringde och väckte oss vid tjugo i tolv. Och sa att hon hade beställt en tid för mig idag hos frisören på hennes jobb. Men jag skulle inte klippa min, nejnej! Utan jag skulle färga och noppa ögonbryna. Och jag lovar, de är de värsta jag nånsin gjort. Det gjorde så jävla ont, så jag trodde seriöst att jag skulle dö. Och jag blev inte nöjd med färgningen. Jag ser as jävla konstig ut. jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ less :)
Och efter de ringde jag pappaoch vi åkte först till farmor en sväng, och senpå donken. Sen åkte vi hem hit. Och vi pratade lite, Anna packade ihop sina saker. Och cyklade hem.
Ikväll ska jag och Anna åg på derby match, Matfors-Lucksta=D kl. 18.00 thulevallen


BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0