for every dream you made come true

ttttjenixen!
Mja, igår var jag med tjejerna. Vi var.. 11 stycken troja;o Jag ska försöka räkna upp dom; Isabelle Nording Michelle Jansson Therese Nilsson Rebecca Lilja Michaela Riippa Isabelle Persson Agnes Johansson Anna Borg Anna Olofsson Angelica Persson, och jag:) Jag och AnnaB tog 16.50 bussen in till stan, och på vägen dit hoppade även Agnes och Therese på. Så när vi kom fram så gick vi på stan en sväng, jag köpte ett par byxor. Och sen efter en halv timme ungefär, ringde Isabelle sa att vi skulle möta dom, och sakta med säkert ta oss bort till Blå Huset.
Halv sju hade vi bokat bord. Men vi kom dit lite tidigare. Men de gjorde inget, så vi beställde maten, och satt mest bara och skratta. Jag och AnnaB hade mest roligt åt kameran. HAHA.. Så jävla fula bilder!
Vi satt och åt i kanske 45 minuter. Sen var vi klara, och då var klockan alltså kvart över sju halv åtta ungefär.  Och vi var på bra humör, kan man ju säga. Och jag tror att dom på reasturangen var glad över allt slippa oss. Undra varför8)
Vi gick till Ica innan vi gick till bussen. Och köpte Redbull. Den drack man ju på bussen, och jag lovar, om man dricker och skrattar samtidigt så blir man lätt kissnödig. Och det blev vi, nästan alla.
När vi kom till matfors sprang alla åt olika håll till första bästa plats att kissa på. Sån nöd var det! Meeen de gick ju bra. Jag och AnnaB gick jag träffade Albin en liten sväng också. Sen fick vi springa ikapp dom andra.
Therese stog för skjutsen. Hon åkte fram och tillbaka i omgångar. Meen, de var bättre än att gå! :)
När vi kom till Annao, där vi alal skulle sova. Så slog vi på film och åt chips. Jag blev nästan trött på en gång, men jag kunde faktiskt hålla mig vaken till tre. Rätt bra gjort..
Jag åkte hem vid tolv, tog mig en dusch, åt lite och satt mig här:) Och nu ska jag gå och möta AnnaBBB. Hon ska sova här ikv. Vi får se vad vi hitta på:) 
Och jag har tyvärr inge bilder ifrån igår. Men jag ska be Isabelle Nording skicka, så kan ni få se dom senare:)

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0