hold me

ttttja!
Idag är det fredag, vilket betyder helg! Och min fredagskväll ska jag tillbringa med mina favoriter. Sååååå gosigt.
Vi tar bussen in vid fem nångång, och sen ska jag gå och köpa ett par byxor, och sen har vi bokat bord klockan halv sju, KINA MAT! Och sen efter de vet jag inte riktigt hur det blir, men jag ska iallafall sova hos Anna Olofsson. Och på lördag, vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag lä ju ska hitta på nått med borga, men aah, vi får se hur det blir med de:)
Mjaa, nu har en hel vecka gått av skolan. Och jag måste säga att jag ÄLSKAR MIN BENGT.
Och jag vill bara säga en sak, att en visssssss ISABELLE PERSSON ska ha stryk. vill ni veta varför? jo..
För de första så åker hon till Cypern på måndag.
Och för de andra så skämde hon ut mig idag. Eller aah, nästan. Eller jo jag skämdes ju, men aah skitsamma. 
Vi hade engelska med min älskling (bengt) och då frågade han på engelska; nån som har hittat nån ny pojkvän/filckvän i sommar då? Och isabelle vettu; AAH ELIN, RÄCK UPP HANDEN!


Idag hade vi skolfoto. HAHA säger jag bara. Man får ju inte se ut som man vill? Sämst..
Och jag ser helt erhbye3objh3ie5ubj3ub4oe ut!  Och sen fotograferade fotografen mig
och anna vid nån trappa, den blev as snygg:) verkligen........................................................

BESO - elin

Kommentarer
Postat av: frida

tjoho! ;P

2008-08-29 @ 15:16:14
URL: http://fridala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0