i'm your lady

hhhhhhhhhey!
Andra dagen i skolan.. Idag fick vi en massa böcker. Och skåp fick vi också. "Bengt jag skulle vilja ha ett skåp som är där uppe" - "Ja men de ska vi väl kunna fixa" .. Jomenvisst, vem fick inte skåp där nere då? - Jo, jag..
Idag gick vi till halv fyra, eller aah vi skulle egentligen ha gått till halv fyra. Men vi fick sluta tidigare. Klockan tre. Skööönt.
Och justde, idag hade vi HK också. VI skulle laga våran egen lunch. AAAHH, vilken tur att Elin Falk är så otroligt bra på att laga mat! Meeen, vi skulle laga pastasallad. Det blev varken gott eller äckligt.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag får se om de är nån som vill hitta på nått, eller om jag ska bli tvingad att städa rummet.
AAAAAHHHH, justde. Idag hade vi idrott också. Direkt på morgonen. As jobbigt.. Och på mittnorden stäckte jag mitt ben, och sen var jag med på träningen dagen efter. Och då blev de värre. Och sen har jag vilat ett bra tag. Ah, och sen var jag med på idrotten idag, och då kom de tillbaka. så nu har jag as ont i mitt högra ben, igen..



BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0