my reason

hallå!
Mjaaa, idag började skolan. Första dagen är ju alltid skönast. Det började med att vi fick nya loggbäcker, penna och sudd. Och en jävla massa papper. Och sen gick vi ut och gick. Runt stallet.. Och sen fick vi fika! Bullar sockerkaka och saft. Och efter de var det lunch. Potatisbullar. Men jag var inte ett dugg hungrig. Blev mätt på fikat. Men vi satt först och pratade med Michelle och Hanna, sen kom Therese och Agnes. Så då satt vi oss med dom istället. Och sen var de engelska. Begnt babbla på från början om allt möjligt.. Och sen kom han fram till mig och tog min mobil och sa till mig att jag skulle stoppa ut tuggumit. Väldans bra början(y).
Och vi fick ju det nya schemat idag. Det var allt annat än bra kan jag lova. Vi slutar två en dag. Och resten slutar vi halv fyra eller tjugo över tre. Såååååååå bra! .......
..Nu sitter jag här med Anna, och vi ska väl fika eller nått. För min bror fyller nämligen 22 år idag. GrattisGrattis!
Och grattis även till Isabelle Persson och Maja Lindgren!

Grattis favorit Isabelle!

BESO - elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0