ready to fly

HEY
Igårkväll var jag och Anna ute. Det första vi gjorde var att stöta på Isabelle och Anna. Så vi var med dom. Anna gick och pratade med Alexander. Så jag Isabelle och Anna satt oss ner, lyssnade på musik och knäppte kort. Men efter en stund skulle vi möta IsabelleN, så vi började gå mot bällsta.
Sen gjorde vi inte så mycket, vi satt oss på torget en stund. IsabelleN och AnnaO gick runt broarna. Vi satt mest bara och prata med allt möjligt folk. Rätt skojj..
Sen vid halv tio gick Isabelle Isabelle och AnnaO hem. Så jag och AnnaB gick till skolan, var sugen på att göra nått kul. Fast, vi kom inte på nått... Men justdå, skickade Therese ett sms. Räddaren i nöden. Och hon skrev att hon var i Matfors. Så vi gick och mötte henne. Och sen gick vi på Preem. Köpte popcorn.  Och sen åkte vi runt på hennes moppe. Men sen började det att regna. Så vi gick hem till mig, och såg på Hitta Nemo. Så jävla skön film:D Kan den typ utantill..
Och vid halv tolv tolv så åkte Therese hem. Vi alla var så jävla trött sen gårdagen. Så jag och anna kröp ner i sängen på en gång, som somnade nog rätt snabbt. Eller iallafall jag.
Och nu ska jag och Anna spela tvspel! Och sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. Vi får se.
Isabelle har inte skickat bilderna än, men det kommer:)

JAG VILL HA, NUNUNUNUNUNUNUNUNUNU!!!!

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0