what hurts the most?

aatja!
Typ, jag borde ha världens tråkigaste liv. Seriöst, de händer aldrig nånting;o..
Shitthesame
Jag har varit med Anna i några dagar nu. Först var vi här i två nätter, sen en hos henne. Och vi gjorde de gamla vanliga, såg på film osv. Men jag har alltid kul med Anna vad vi än gör, saaaatt:). 
Imorrn ska jag troligen vara med Agnes Therese och Anna. Hemma hos Agnes:). Fast de är inte säkert än.. Men aah, OM så kommer de iaf bli aas mys:) Som att dom är världens gooaste människor!!=D Och OM de blri så kommer jag knäppa as mycke kort, så aa en del lä jag ju lägga ut här också:)
AAAh, och nu har jag inge mer att skriva för tillfället. Men jag skriver väl säkert nånting senare, som att jag har såå kul nu..

i love you, my best friend

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0