bara för dig

Min baby hade DM idag. Men de gick inte så bra även om jag var de trognaste fanet på lektaren.
Jag har haft världens skönaste dag idag. Det började med att jag hade TTF på morgonen. Då gjorde jag fysikprovet. Efter de var de matte. Vi var där i fem minuter, sen fick vi gå och titta på DM. Efter matten var det egentligen spanska, men den var inställd. Så vi hade hål + lunch. Började tio i tolv igen med musik, fick sluta en halvtimme tidigare. Sen skulle vi ha idrott, men den var inställd för att de var DM. Och sedan började vi tio i tre igen, och hade svenska till halv fyra.
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Men de ordnar sig nog, får vi hoppas.

En stjärna
BESO - elin 


Kommentarer
Postat av: albíín

Gud va liten han såg ut o vara x) :D huh

2008-12-11 @ 16:19:00
Postat av: aeg...

Jag var ju liten... Vart var det där? :0

2008-12-11 @ 17:19:42
Postat av: Anonym

haha, när ni var hos mig ;ooo

2008-12-11 @ 17:49:05
Postat av: Nemo

Det var ju när ni hittade mig!

2008-12-11 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0