bara för din skull

Tja, nu sitter jag faktiskt vid Amanda Borgs dator. Hon sover, troja? Och Anna sitter vid sin. Klockan är 02.15, jag har inte borstat tänderna,tvättat bort sminket och jag är inte ett dugg trött. Det har hänt rätt mycket den här dagen faktiskt.
Det började med att jag vaknade av att Emma skrek så hon väckte döda. Precis när jag skulle strypa henne så slutade hon. Tur för henne. Vi åt frukost, fixade oss, och åkte till BB. Guud, fyfan vad jag vill ha en bebis! Hoho, tårarna bara rann när jag höll i min nya kusin. Så jävla liten och gooo :') Aja, efter de skjutsade mamma ner mig och Anna till stan. Där träffade vi Anton och Kuzmin. Vi gick med dom i en timme kanske, och sedan kom även Isak. Då gick vi ännu en till timme, bara runt runt, sedan tog vi 17.15 bussen hem. Jag och Anna följde med Anton hem, eller aah vi gick till Kuzmin först och brände ut en film. Efter att vi sett filmen ( a walk to remember ) så gjorde vi inte så mycket. Eller man kanske ska säga att vi gjorde allt möjligt. Annas pappa kom och hämtade oss vid elva. När vi kom hem fikade vi och satte oss sedan här. Så ni kan ju själv räkna ut hur länge jag har suttit här.
Bilder på min kusin kommer imorgon :)
SMEEEEEEK, elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0