bleeding love

Jag har kommit på en grej. Men jag vet inte om man kan göra de? Kan man göra en tatuering i guld? Isåfall skulle jag vilja göra de. Jag vill tatuera en stjärna på vänster sida, längst ner på magen. I guld! Fyfan va cooolt, sen skulle jag nog vara ganska ensam om det också. Lixom min egna idé =D Väldigt unikt..
Jag har inte så mycket att säga om dagen, de ända är väl att jag fick pengar av Kuzmin. Jag ska köpa en biljett åt han till min uppvisning. Sen tror jag att Lyxell också skulle ha en. Ajaaaaa, väldigt roligt att veta.. Men den är ju faktiskt till helgen. SÅ det är inte så länge kvar. Jag kommer vara så jäääävla nervös. Läju göra bort mig också. Typiskt mig lixom.
Jag har So prov imorgon. Så jag måste sätta mig ner och plugga lite. Även om jag inte känner mig speciellt sugen på de. För ikväll ska jag vara med älskling.

söt bild
BESO - elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0