can we make this dream last forever?

4 månader <3
Teatern gick bra. Jag sa mina repliker och allt gick som de skulle. Pizza till lunch. Det blev 5 föreställningar totalt. Haha, Jonas måste ju vara världens skönaste kille!
Jag har lixom inget att skriva idag. Tjaaa, matteprov imorgon, läju gå bra som att jag fick alla rätt på diagnosen ( !!!!! :D:D:D:D ). Sen till veckan har jag fyisk och so prov. Yes, känner mig verkligen laddad.
Justde, jag har julshow med dansen snart. Vi får inte veta när. Hohohohoho. Vi ska ha svarta stora byxor, svart tunn lång tröja, en vit stor tshirt ovanpå den. Sen ska vi ha nån skarf och en keps. Jag ska låna en keps av Raymond, bara för att han har en röd :)
Imorgon är det julmarknad. Jag läju ska stå och sälja halsband? Jag vet inte riktigt faktiskt. Men, kom dit, och hälsa på mig :D

Vi är så snygg, så snygg!
BESO - elin

Kommentarer
Postat av: Borat Sangiev

Jonas är legend<3

2008-12-04 @ 15:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0