i found myself today

Jag vill vara femton. Det känns som att man är stor då. Det finns så mycket mer man får göra, även om man gör de nu också. Men ändå. Det är 123456 år kvar tills jag fyller år :/ Eller, de är 7 månader 3 veckor och 3 dagar. Alltså, 123456 år.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen. Det har varit bra och dålig. Haha, Isabelle Persson kan ju verkligen dedär om att göra dagen till den bästa. Men sedan finns det ju vissa som verkligen kan göra så att de blir tvärtom.
Aja, de blir ingen uppvisningsgrejs. Jag och Anna ska göra annat på lördag! Hoho. Så jag ska inte träna idag heller. Jag ska städa mitt rum och plugga fysik som ett as! Och justde, jag komemr få IG på so provet!

Albin Jonsson, jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Alexander

Det blir inte så mycket mer spännande då man blir femton..



Fast man får köra moppe :D

2008-12-10 @ 17:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0