jag skulle pröva min läppar mot nån annans om du lämnade mig nu

Gårdagen: Jag och Isabelle vaknade vid halv elva, fikade lite och satt i köket och bara pratade. Hennes mamma hämtade oss vid ett. Jag åkte hem dirket, duschade och satt mig vid datorn. Efter ett tag så kom Anna och hennes pappa och hämtade mig, vi gick til Handlar'n och köpte gååådis. Efter de såg vi på film The Jane Austen Book Club.
Idag blir det Anna som sover hos mig, som att hon åker till fjällen på tisdag. Och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra på nyår ;o Antingen blir det att jag hittar på nånting med mina flickor, eller så blir det att jag åker till min moster =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3 <3

2008-12-28 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0