once upon a time

Det blev så att jag sov hos syrran inatt, natten som var eller vad man säger. Jag åkte dit rätt sent. Vi bytte julklappar och såg på film. Taken.  Fyyyfan vilken äcklig film, eller kanske mer läskig.. Jag tror jag låg och försökte sova i en timme. Den där jävla filmen spelades om och om i huvudet på mig. "Du kommer bli kidnappad. Lyssna på mig noga nu, dom 5-10 sekunderna du har framför dig nu är dom viktigaste. Kryp under sängen, lägg telefonen på golvet, och precis när dom tar dig, ska du skrika allt vad du kan, de du ser.. Varenda liten sak! Hårfärg, längd, ögonfärg.. För jag lovar, jag ska hitta dom, och döda dom" Ååååh gud, jag får rysningar. Jag kan typ tänka mig hur de ska kännas bah; aah joo du kommer bli kidnappad nu såru vet, men tare lugnt! Hehe, jomenvisst.
Idag gick vi på stan en sväng. Inte speciellt länge. Vi träffade Viktoria också. Meeen jag orkade inte gå nå länge, så jag tog 14.00 bussen hem :) Idag kommer Kimberly hit, hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0