secrets and lies

Dagen började med att vi tittade på 9;ornas lucia. Det ända jag kan säga är att Matilda hördes mest. Sen åkte vi tillbaka och fikade. Och efter fikat fick jag gå upp en våning och ha spanska. Men de var rätt lugnt, för vi satt bara och ritade ändå. Sen  var de lunch, tråkigt när det inte fanns nån innebandy att titta på. Vi började med engelskan typ tolv, sefter de var de svenska, och sen profil. Blev klar med ljusgrejsen. Det var ju sista dagen idag och allt.
Jag fick en kusin inatt! Kian. Hoho, snyggt namn! Som att Camilla och Jarmo är på BB så ska jag och Anna ta med Kimberly på lucia. Hon skulle vara där typ halv sju. Och efter de vet jag inte riktigt vad vi hittar på, vi kanske drar till Anton och Axel. Vi får seeee :) Men du kan ju höra av dig, 0768302047

Just close your eyes each lovin' day 
And know this feeling won't go away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0