som om allting stog still

VEM ÄR BÄST?!?!??!?!?!?!?!!?!??!!??? enkelt, MATFORSSKOLA 8B VANN HELA JÄVLA INNEBANDY DM. OCH VEM STÄLLDE UPP NÄR ANNA/FRIDA BLEV SJUK DÅ? JOOOO JAAAAG! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHO, SÅ JÄÄÄÄÄÄLVA BÄST
Ja, de var de. Jag har lixom inget att skriva. Jag och Anna var bara på första lektionen. Tittade på innebandy dm, och var sedan tvingad att hoppa in. Men de gjorde inget, jag behövde inte spela så mycket ändå :) HG skjutsade hem mig och Anna så vi kunde hämta kläder. Hoho, jag vägrade gå =D
Ikväll kommer nog syrran hit och soooover här. Gooooooozigt. atghweituwiywjgd jag saknaaaar min Albiiiiiin.

hej älskling
BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0