som om

Ibland fattar jag inte varför just jag. Det finns så många, som skulle kunna offra sin högra hand för att få dig. Men du valde mig, MIG ?! Jag fattar inte vad det är du ser hos mig, men nånting måste det vara som att jag har fått världens finaste. Åhå baby, jag är så glad att jag har dig. Du gör mig så jäääävla lycklig, jag älskar dig <3
En dag till julafton, och jag har inte en enda jävla julkänsla. Jag längtar inte äns. Visst, jag hoppas jag får mitt piano och pengar. Men sen äre inge mer. Jag köpte dom två sista julklapparna idag. Till Linus och Kevin. Linnea och Kimberly är så ego så dom handlade bara till sig själv, men inte jag eller, nejnej! Jag träffade Anna på stan. Blev så glad att jag hoppade på na. Kändes som att vi inte hade träffas på år och dar, vilket de är också! Men ikväll, då jävlar! Då ska vi till kyrkan mitt i natten och... ah jag vet inte riktigt vad vi ska göra där :) Men först ska jag till älskling en sväng.

Du kan inte annat än älska oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0