texten!

Hej älskling
Jag börjar med att säga tack
Du är mitt ljus över dagen du är mitt lugn varje natt
Du är min livsglädje
Du är min medicin
Du är min och jag är din
Du är hela mitt fucking liv
Du är en ängel, ena halvan av min kropp
Du är den bästa tjejen som jag någonsin kunnat fått
Du är den jag alltid önskat att jag har haft
Du är min styrka att överleva
Det ger mig inre kraft
Du är Hanna, och jag är bara Tobbe
Att jag någonsin skulle få dig på fall, de va nåt jag inte trodde
Hoppas att du känner som jag
att Vara vänner var bra, men tillsammans är underbart
Om du bara är en dröm, så låt mig sova då
För jag tror det är det bästa för oss båda två
Om jag skulle dö är du rosen på min kista
Skulle hålla den vid liv, skulle aldrig låta den vissna

Du är det bästa jag har
Lämna mig inte snälla stanna kvar
Du finns när jag behöver dig
Älskling kom och lägg dig här intill brevid mig

Jag är jävligt glad för du är tryggheten jag bär på
Att jag aldrig lämnar dig, ja det är någonting jag svär på
Man ska aldrig säga aldrig men jag kommer stanna med dig
Om du skulle falla så lovar jag att jag bär dig
Jag skulle aldrig nånsin släppa taget för jag skulle bära dig tills den dagen är kommen
Tills den dag jag dör
Även om jag bryter fötterna så bär jag dig fram
För om man tänker efter så är kärleken kall
Jag ber om ursäkt om du tycker att jag hackar på dig ibland
Jag lovar i mitt hjärta står det massa lågor i brand
Och det är lågorna som brinner för det du ger
Du tror du vet vad jag känner, men jag känner så mycket mer
Du kanske tror jag bara svarar men jag lovar det är sant
Utan dig brevid mig baby så tappar jag min balans
Du är glöden som brinner, du är allt som jag ber om
Våra barn ska bli till sanning
Jag längtar tills jag får se dom

Du är det bästa jag har
Lämna mig inte snälla stanna kvar
Du finns när jag behöver dig
Älskling kom och lägg dig här intill brevid mig
Du är de bästa jag har
Lämna mig inte snälla stanna kvar
Du finns när jag behöver dig
Älskling kom och lägg dig här intill brevid mig



Åhå texten :') seriöst, åh gud!




Kommentarer
Postat av: coolbettan

Nice!

Skulle behöva en sådan text och smsa min make!

2008-12-27 @ 15:24:54
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0