thats why i love u

Idag har jag hunnit med riktigt mycket. Det började med att jag och Anna vaknade av hennes mobil. Vi klev upp och fixade lite. Hon åkte med 11.55 bussen, och jag la mig i sängen igen om sov en timme till. Mamma väckte mig och frågade om jag skulle följa med till birsta. Jag vände på mig och svarade inte, hon frågade igen, jag skrek nej ( mitt underbara morgonhumör ), hon sa att vi skulle handla nya saker till mitt rum, jag flög upp ur sängen och var klar på 10 minuter.
Min lillasyster skulle klippa sig, så jag klippte mig samtidigt. Det syns inte speciellt mycket, jag har bara tunnare hår. SKÖNT!  Efter de åkte vi till stan, jag sprang in på barista och köpte en chai latte, mamma var på stadium i ungefär 23456342534 år, efter 23456342534 år hittade hon äntligen en jacka hon ville ha. Sen åkte vi till birsta, och där var vi inne på ikea möbel grejen i ungefär 3 timmar :] Det blev två möbelgrejer (orkar inte tänka efter vilka möbler) och några små saker till.
Näää nuru, nu jävlar ska Elin bygga ihop sina nya möbler, men om dom kommer se ut som dom ska, de vet man aldrig. Men vi får se, jag kanske tvingar hit syrran också.

ooh lill bilden (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0