vem tänder stjärnorna

Jag skulle egentligen ha haft matteprov idag. Men bara för att jag och anna strejkade då, så fick vi ha det på torsdag istället! Hur bra är inte vi? SKIT-BRA!
Det har varit en skit bra dag idag. Hade idrott på morgonen, dans! Sen var det SO. Efter de gick jag på bilden och var där resten av dagen. Gjorde smycken,målade ljus och höll på tills julskyltningen på torsdag. Jag gick ifrån sista timmen, och tittade på när mina tjejer och killar spela DM. Båda vann!! Eller de var inte min klass killar, men mina killar ändå lixom. Jag tror nog att jag är den bästa hejaklackstjejen man kan ha, jublar och skriker tills jag blir hes. YES! :)´
Idag kommer jag till himlen, ännu en gång. Lika underbart varje gång! Syrran kommer hit en stund senare, jag ska hjälpa henne och plugga. Som att jag är geniet i familjen (a) naaat. Meeen, hon ville ha min hjälp iaf, sen åker vi på träning.
Det är imorgon jag ska ha teater för småbarna!!! Det ska bli skööönt att slippa skolan en dag. Av en bra anledning! :)  Jag och Anna ska ju ändå bara vara sk(r)atteskrivare. Vi ska bara säga "Det verkar som att det kommer nya människor som ska skatteskriva sig" - "Ja, vi får nog be som ställa sig på led och komma fram en och en" - "Ja de blir nog bäst så" - "Var snälla och ställ er på led, Tack" . Och sen ska dom komma fram en och en och vi ska fråga vad dom heter, skriva upp de på en lapp, sen får dom en stämpel. Enkelt va? :)

Världsbäst!
BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0