i love it

hejhallåee
Jag har inte skrivit på några dagar, jag vet. Men jag orkar inte längre. Fast jag ska försöka att hålla kvar vid den här bloggen.. Det har inte hänt nånting speciellt dom här två dagarna jag inte har skivit något.
Men idag därimot, har de hänt lite mer. De började med att jag och Anna var mer uttråkad och hade mer energi än vanligt. Och som att de aldrig händer nånting på skolan, så ville vi hitta på nått. Men vi kunde inte komma på vad vi skulle göra. Tills vi kom till spanskan.. Då såg vi hur ett tomt skåp stog öppet. Så ah, ni kan nog tänka er vad vi gjorde. Jo, vi låste in oss själva i skåpet, och satt där i ungefär 20 minuter. Sen började vi skratta, och Gunilla hörde oss. Och tja, hon blev ju inte glad. Hon slängde upp dörrarna och skrek åt oss att gå därifrån, ut ifrån klassrummet. Hon är världens glädje dödare. Och som att jag och Anna var på sånt bra humör, och sedan förstörde hon allt. Så fick hon komentarer som " men ser du inte att vi är på väg?"  " men ja, vi har ju ändå sett och hört allt du har sagt".
Jag säger då de, de är fan inte meningen att jag och Anna ska vara med varandra. För så fort vi ska hitta på nått, så får vi alltid för de. Det går aldrig vägen. Så aah, nu väntar det en halvtimmes kvarsittning i morgon, och kanske en fin utskällning av Bengt :)
Jag hade två prov idag också. Fysik och SO. Och jag kan bara säga en sak, det är bara att plugga om. För när jag satt där och skulle skriva, så fick jag inte fram nått, och allt såg bara så kluddigt ut. Men aah, jag försökte ändå, och hoppas att jag har tur.
och idag är det faktiskt inte en sån väldans vanlig dag, för det är nämligen min lillsysters födelsedag!
grattis ditt lilla äckel, på din 2 års dag!

pussy

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0