i'll never let you go

ciao
Jag vet att jag inte har skrivit på länge, men aah. Jag kan ta lite snabbt vad som hände i helgen.
Fredag: Anna kom hit nån gång på kvällen, så gick vi ut på en gång typ. Vi gjorde inte så mycket, pratade lite med Joel osv. Sen ringde min mamma, och  var något full. Så vi gick till grannen, där hon satt och drack. Då bjöd hon mig och Anna på två cigg var, generöst mamma :) Sen var klockan typ halv ett, och då ringde Joel. Så vi gick typ till han, och pratade med han och sebbe en sväng, sen gick vi hem och knäppte en massa kort. ( Ni ska få se några senare ) Sen gick vi och la oss, klockan var typ fyra då.





Lördag: Jag och Anna gick på luddes, och där ringde min moster och frågade ifall om jag ville följa med Linnea på hockey. Och jag hade ändå inget annat för mig. Så aah, jag och Anna gick hem, Anna åkte hem nästan på en gång, och jag fixade mig. Sen efter en timme så åkte vi. Det var timrå - djurgården. Och tyvärr så vann timrå. Och efter matchen så åkte vi hem och Linnea, där jag även spenderade natten.
Söndag: Då hade Kim innebandy match. Så vi åkte och tittade på den. Den var i njurunda. Och vi gick även om badade då också, tränade bort lite fett. Vi var där till ungefär halv fyra, jag var tvingad att åka hem då. Jag hade dansmöte klockan sex. Så mamma släppte av mig hos syrran, och vi tog bussen in tillsammans. Mötet var typ en timme, sen tog jag 19.15 bussen hem. Och syrran skulle till ljustadalen. När jag kom hem så gjorde jag inget speciellt, satt mig vid dator, och sen såg jag på film.
Idag ska jag klippa mig. Jag vet inte riktigt hur, men de blir nog bra. Sen ikväll ska jag vara med älskling. Ni kan ju alltid höra av er?
0768302047

saknar dig gooos

BESO - elin

Kommentarer
Postat av: annab

FITTSNYGGAAAHFLICKOORRR:DDD!!!!!



generös mammaa;)

2008-10-27 @ 12:00:44
URL: http://aanab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0